Recenze skladby City in Motion od Aleše „DJ Aldy“ Zedníka

26. 10. 2005, 2:20 | Komentáře | Ondřej Stratilík

Hledáte tu správnou porci hudební energie? A pořád nenacházíte? To jste na tom úplně stejně jako já, akorát že jsem si už konečně našel svého muzikanta – DJe Aldu. Lidi, on je fakt v pohodě! A jeho hit City in Motion ještě víc.

Dal jsem si tu práci a skladbu City in Motion si stáhl z internetu. Musím se přiznat, poslouchám ji dokola. DJ Alda aka Aleš Zedník se fakticky vytáhl! Žádné laciné texty a verše – Alda, patron techna, si jde tvrdě za svým!

Těm, kteří se dívají na Aldu skrz prsty nebo ho zesměšňují, bych vzkázal jediné. Takový text (jako třeba „Když mě desky a rádia nudí, když mě časáky a noviny prudí, když na videu a v telce jsou shity, sedám ke klávesám a vyrábím hity.“) dokáže napsat jen pár vyvolených v čele s nikdy nedoceněným Michalem Davidem a panem Janečkem. A Alda se s pozvednutou hlavou může v klidu postavit vedle nich.

Alda sice zpívá o technu, ale je to čistá houseová disko tucka. DJ Wind (jinak Petr Novák z Helaxu) se fakt nevytáhl. Věřím, že kdyby Aldovi pomohl jiný hudebník (třeba pan Zdeněk Krásný, ten dělal opravdové hity, kde se na něj hrabou ti současní rádoby umělci), už ho hrají na MTV.

Jasně, Alda je v hudbě teprve začátečník, takže chyb je tam trošku víc. Buďme shovívaví! Tranceového DJe Tiesta překřtil na „Těsta“, některé pasáže nevyzpívá, má špatnou výslovnost… Ale i přes tolik chyb je na Aldovi sympatická ta nekonformnost, se kterou se postavil za technaře. Ti musí být šťastní! „Kde je Alda, patron techna, tam si neškrtne moravská dechna.“ Geniální, nemyslíte? Nová hymna Czechteku je tady!

Už po prvním hitu je všechno jasné. Ostrava našla svou hvězdu, která jí pomůže. Podle mě je otázkou času, kdy Alda zorganizuje techno akci u sebe na zahradě nebo na radnici. Apeluji na ředitelku Colours of Ostrava, paní Zlatu Holušovou, dejte příští rok Aldovi na festivalu místo! On bude tím, kdo přitáhne spoustu lidí. Pořádný šašek totiž na hrad patří!

Skladbu si můžete poslechnout na tomto odkazu.