Diskuze k článku Městská hromadná doprava v Ostravě a její financování

Pravidla pro psaní příspěvků do diskuzí na OstravaBlog.cz

1. Diskuze slouží k vyjádření názoru k tématu a obsahu článku.
2. Vítáme věcné příspěvky, které přináší nové a další informace, vlastní pohled nebo zkušenost.
3. Diskuze neslouží k napadání a osočování autora článku, redakce OstravaBlogu a dalších diskutujících. Stejně tak neslouží pro vkládání urážlivých, xenofobních a reklamních příspěvků.
4. V diskuzi můžete vyjádřit svůj názor, nikdo Vám však na něj – a autor článku a redakce OstravaBlog.cz obzvláště – není povinen odpovídat nebo Vám cokoli vysvětlovat.
5. Pište, prosím, s diakritikou a snažte se alespoň částečně dodržovat ustálený český pravopis.
6. OstravaBlog.cz je soukromé médium a záleží na jeho vydavateli, zda vůbec a za jakých podmínek umožňuje pod články diskutovat.
Odesláním svého příspěvku souhlasíte s těmito pravidly – pokud s nimi nesouhlasíte, svůj příspěvek, prosím, neodesílejte. Při nedodržení těchto pravidel může být Váš příspěvek částečně, nebo zcela vymazán.

Tato diskuze není redakčním obsahem. Příspěvky v diskuzi vyjadřují názory čtenářů. Redakce OstravaBlog.cz nenese za zde zveřejněné příspěvky žádnou odpovědnost.




(odkaz)Slezan | 1. 2. 2011, 17:48

E-karta (alias Moravskoslezská karta) - Nová značková služba DPO

Tisková zpráva:
http://www.dpo.cz/aktuality/tisk_z/soubory/11_02_01a/11_02_01a.pdf

(odkaz)VanesaEvomia | 23. 1. 2011, 19:35

Dating ruidoso downs. After dating divorce kid.

Cam chat free live now web. Dating wortham. Dating westphalia.
Dating huntingdon. ęŕđňčíęč ýđîňčęŕ ńęŕ÷ŕňü. Dating hilliard.
Dating marysvale. Dating socastee. Dating state college.

(odkaz)Rdm | 11. 1. 2010, 16:33

darkangel

bez urážky, ale kamiony jsou taky dlouhé a těžké vozidla a nevšiml jsem si, že by jejich řidiči nějak extra porušovali předpisy. Chápu, že s těžkou tramvají/autobusem plným lidí, je horší manévrovatelnost, ale z praxe byste už měla vědět, jak svou jízdu přizpůsobit tak, aby jste nevhučela do křižovatky na červenou. Obzvláště, když jezdíte pořád na stejné trase, by to přizpůsobení mělo být pro Vás jednodušší (než třeba pro toho kamioňáka), protože "znáte" intervaly na semaforech...

(odkaz)darkangel | 11. 1. 2010, 12:02

vy ste ale asi profíci,co?

nedá mi to abych nezareagovla na příspěvek dodržování předpisů a dodržování předpisů II. Pánové, asi máte ujeto hodně kilometrů s prosředkem hromadné dopravy osob nebo aspoň s kamionem, že můžete posuzovat práci řidičů MHD, že? Napadlo vás někdy třeba že takové vozidlo je napřiklad trochu težší než obyčejný osobák? Někdy to prostě dobrzdit nedokážeme a s tím už se nic nedá dělat. A nebo to dobrzdíme a převrátíme třeba kočár ve voze, či třeba ve voze někdo upadne. Copak byste udělali asi vy? Zcela jistě byste zabrzdili, že? Nebo třeba to, že když vezmete v potaz délku 28mi metrů tak řidič jede na právě se rozsvítivší oranžové světlo, kdežto cestující vzadu ve vozidle už vidí červenou. napadlo vás někdy zamyslet se třeba takhle? No a co závěrem? Běžte si to zkusit frajeři a pak posuzujte něčí práci.

(odkaz)Marty | 7. 1. 2010, 23:33

Dodržování předpisů II.

Postavte se na kteroukoliv frekventovanou křižovatku (např. 28. října x Výstavní) a 10 minut sledujte tramvaje.
Schválně, kolik jich projede na Stopku na semaforu? Mnohdy se už rozjíždějí auta na zelenou z Výstavní nebo Novinářské a tramvaj ještě "vhučí" do křižovatky.

Sám jsem byl svědkem nehody, kdy to tramvaj "naprala" do favorita odbočujícího už na zelenou šipku doleva...
Takže pane Tapere, bohužel nic nového. :-/

(odkaz)Jan Taper | 7. 1. 2010, 21:35

Dodržování předpisů

Dne 7.1.2010 řidič autobusu č,X50 v 11hod 30 min.při vyjíždění z vedlejší silnice
na silnici Slovenskou - kde je povolená rychlost 90km nedal na této křižovatce přednost osobnímu vozidlu jedoucímu po Slovenské, jehož řidič musel na kluzké
vozovce prudce brzdit, aby zabránil havárii.
Mají řidiči DPO vůbec autoškolu, když neznají a nedodržují předpisy??
Nedával ani blinkr pči výjezdu z kruhového objezdu.

(odkaz)Ostravák | 4. 9. 2009, 16:05

Monika: Tam jde o to, že do zóny 12 jezdí jiný dopravce (Veolia transport), který přestal uznávat průkazky DPO. Proto je nutné si vyřídit stanrardní žákovský průkaz (žlutomodrý). Viz http://www.dpo.cz/aktuality/tisk_z/09_08_27b.htm

(odkaz)monika | 3. 9. 2009, 20:18

platnost měsíčníku

dobrý den chtěla jsem se zeptat dne 18.8.09 jsem synovi vyřídila měsíčník,dnes 3.9. mu řidič autobusu řekl že měsíčník neplatí,jela jsem tedy na pobočku kde jsem prukazku koupila a tam mi bylo řečeno že byli vydané nové prukazky od 24.9.,ale že tato mi platí do konce měsíce tak jak jí mám předplacenou.tak jsem si teda počkala na řidiče autobusu a ten mi řekl že měsíčník na zonu 12 neplatí,že musím koupit nový.nejde mi o 75 kč za nový,ale o princip jak je možné že se prodává něco co neplatí.děkuji

(odkaz)pako | 17. 7. 2009, 21:23

Autobusová doprava na Hlučínsku

Dobrý večer.

@elia: Co takhle, než začnou padat argumenty typu "skopová hlava" ve prospěch Dopravního podniku Ostrava, pozeptat se nejprve na městském úřadě v Hlučíně, proč město Hlučín snižuje dotace dopravnímu podniku a proč mu nevadí snížení dopravní obslužnosti ve svém okolí...

Ano. Je jednodušší ventilovat vztek zde, než zkusit zjistit informace... Práce, že...?

Hezký večer.

(odkaz)elia | 17. 7. 2009, 21:11

doprava Martinov dílny DP-Hlučín štěrkovny

Tak to teda vymyslela nějaká skopová hlava opravdu velmi dobře Zkrátka zrušila autobusovou zastávku u štěrkovny ÚPLNĚ tak, že tam již nejezdí ale vůbec žádný autobus To značí,že když se chce člověk nevlastnící auto dostat z koupaliště štěrkovna Hlučín, musí pochodovat v tom vedru až na zastávku buď Děhylov nádraží, nebo na druhou stranu "pochod Prčice" Hlučín,aut.nádr. anebo stejně při příjezdu. Opravdu náš dopravní podnik je zde proto, aby nám cestujícím usnadňoval dopravu !!! Perfektně vymyšleno. Huráááááá Hlavně PLAŤTE !!!! Jízdné se stále zvyšuje !!

(odkaz)mertho | 17. 6. 2009, 21:45

To Jiráková

vždycky, pes je psem ať má týden nebo patnáct let

(odkaz)Petra Jiráková | 17. 6. 2009, 20:37

Placení za štěně v MHD

Zdravím chtěla bych se zeptat od kolika měsícu se musí kupovat jízdenka do MHD za psa.Díky

(odkaz)Gakon | 19. 5. 2009, 19:10

ok, měl jsem to napsat šikovněji... "do centra s přestupem v Přívoze"

(odkaz)Frantisek Dobrota | 19. 5. 2009, 10:43

Hlucin - cyklostezka

No je fakt, ze zrovna na Hlucin se da dojet v pohode na kole, a ze ma cenu tam jezdit (na Sterkovnu) jenom kdyz je hezky. Jeste by to chtelo, aby se ta cyklostezka protahla az k vode, protoze dojizdet ten konec po siroke silnici, kde to nektere hovada vali autem i pres 100, tak to neni nic prijemneho pro vyjizdku s detmi. A misto na cyklostezku by tam bylo.

Gakon: Privoz neni centrum !!!

(odkaz)Gakon | 18. 5. 2009, 20:07

ještě doplnění

je ale pravda, že o víkendu se ke Štěrkovně dojet nedá... a je to velká škoda.Trochu se divím místním, že se to nějak nesnaží řešit. Asi proto, že i tak tam je narváno, protože každý tam dojede autem nebo na kole.

(odkaz)Gakon | 18. 5. 2009, 20:04

Hlučín - Poruba

l č 56 není primárně určená k tomu, aby cestující jezdili z Poruby do Hlučína... Tato linka má svážet cestující do centra (Přívoz) z Poruby a Hlučína. To že se dá dojet bez přestupu z Poruby do Hlučína je jen jakési plus. Byly (nebo v tom horším případě stále ještě jsou) snahy tuto linku rozdělit... Aby tato linka jezdila okružní trasu, jak ji navrhuje Elia je samozřejmě nesmysl. Spíše by to chtělo, aby linka č.69 (jezdí ji sice Veolia, ale platí tam normální jízdenky jako na MHD v Ostravě) jezdící v trase (Šilheřovice) - Hlučín - Děhylov - (Dobroslavice) - Martinov - Dílny DP byla prodloužená někam do centra Poruby... I když tady mě může někdo oponovat, že máme v Ostravě přestupný tarif a bude mít pravdu. Já když jedu do Hlučína, tak jedu l.č.44 nebo 58 k Dílnám DP a pak hurá na l.č.69. Když se člověk trochu koukne do JŘ, tak mu to vyjde docela hezky.

Zajímavá varianta by byla i kdyby l.č.69 přebral DP a spojil ji např. s linkou č.58 s tím, že by některé současné spoje této linky byly prodloužené až do Hlučína, ale to je sci-fi.

(odkaz)Frantisek Dobrota | 18. 5. 2009, 10:02

elia

Prioritou MHD v Ostrave neni s rychle spojeni.
Spojeni mezi Porubou (Alsakem) a Hlucinem by melo probihat nasledovne:
1. Autobusem z Alsaku na Vozovnu
2. Dale tramvaji z vozovny do Privozu
3. Dale zase autobusem do Hlucina

Vubec se nepriznavejte k tomu, ze jezdite az do Hlucina bez prestupu, nebo bude linka 56 optimalizavana (rozumej rozsekana).

ps. Prima linka Poruba - Hlucin pres Dehylov nemuze fungovat, cestujici by se tam dostali moc rychle a jeste by na tom usetrili.

(odkaz)Agatha | 17. 5. 2009, 13:52

elia

Návrh je to hezký, ale redakce s ním asi moc nezmůže, lepší by bylo adresovat jej DPO.

(odkaz)elia | 17. 5. 2009, 13:12

autobus č. 56 O-Poruba - Hlučín a.s.

Proč výše zmíněný autobus nejezdí nejen přes Ostravu do Hlučína, ale také dokolečka z Alšova nám.v Porubě dále přes Martinov rovněž do Hlučína např.na autobus.stanoviště jinou trasou Jezdím na chatu do Hlučína/štěrkovna/,kde jezdí přes léto rovněž hodně lidí se koupat a jednak zde jezdí autobusy ve velmi malých intervalech a jednak se zde musí platit soukromé autobusové linky. Jestliže si koupím měsíčník na Porubu a Ostravu mohl by také dopravní podnik udělat něco pro snadnější dopravu,tj. autobusu č. 56 prodlouženě pokračovat z Alš.náměstí dále až na autobus.stanoviště do Hlučína přes Martinov To je kolečko tohoto autobusu Určitě by tento návrh uvítalo hodně cestujících např. ze sídliště Ostrava-Poruba Děkuji za zohlednění a zvážení mého návrhu

(odkaz)aldik | 18. 2. 2009, 14:36

Kamila

pošli stížnost přímo dopravci :) .. předpokládám že to byla Veolia.. vygoogluj jejich web a pošli stížnost..

Zobrazen 21. až 40. příspěvek z 145