Diskuze k článku Historický okamžik: dálnice D47 je ode dneška v provozu

Pravidla pro psaní příspěvků do diskuzí na OstravaBlog.cz

1. Diskuze slouží k vyjádření názoru k tématu a obsahu článku.
2. Vítáme věcné příspěvky, které přináší nové a další informace, vlastní pohled nebo zkušenost.
3. Diskuze neslouží k napadání a osočování autora článku, redakce OstravaBlogu a dalších diskutujících. Stejně tak neslouží pro vkládání urážlivých, xenofobních a reklamních příspěvků.
4. V diskuzi můžete vyjádřit svůj názor, nikdo Vám však na něj – a autor článku a redakce OstravaBlog.cz obzvláště – není povinen odpovídat nebo Vám cokoli vysvětlovat.
5. Pište, prosím, s diakritikou a snažte se alespoň částečně dodržovat ustálený český pravopis.
6. OstravaBlog.cz je soukromé médium a záleží na jeho vydavateli, zda vůbec a za jakých podmínek umožňuje pod články diskutovat.
Odesláním svého příspěvku souhlasíte s těmito pravidly – pokud s nimi nesouhlasíte, svůj příspěvek, prosím, neodesílejte. Při nedodržení těchto pravidel může být Váš příspěvek částečně, nebo zcela vymazán.

Tato diskuze není redakčním obsahem. Příspěvky v diskuzi vyjadřují názory čtenářů. Redakce OstravaBlog.cz nenese za zde zveřejněné příspěvky žádnou odpovědnost.




(odkaz)Momir NJEZIC | 13. 1. 2021, 16:18

* NA VAŠÍ POZOR RYCHLÉ PŘIPRAVENÍ V PLNÉ BEZPEČNOSTI NA 2,8%.

Ohledně všech problémů s půjčováním peněz kontaktujte madam
Momir NJEZIC. Tato půjčka ve výši 50 000 EUR s ním vrátila chuť mému životu. Pokud jde o vaše půjčování peněz, kontaktujte ho, on
určitě vám pomůže.

Kontakty:
E-mail: momirnjezic803@gmail.com
Whatsapp: +22 951 589 194

(odkaz)Rýša | 10. 9. 2014, 10:30

Historický okamžik - historická zpackanost - pokračování....hrozí úplný zákaz vjezdu

Je tohle vůbec možné? http://www.novinky.cz/ekonomika/347219-nove-mosty-na-d1-jsou-v-tak-bidnem-stavu-ze-na-nich-omezili-rychlost-na-50-km-h.html
Bohužel u nás ano.
Nehledě k tomu, že od klimkovického tunelu k polským hranicím je kvůli vlnám rychlost omezena na několika úsecích a vlny jsou stále jen horší a větší.
Přejedete hranici a najednou zázrak - polská dálnice hned za hranicí rovná, ve výborném stavu.
http://www.novinky.cz/ekonomika/347267-jeste-horsi-nez-se-cekalo-novym-mostum-na-d1-v-ostrave-podle-rsd-hrozi-zriceni.html

Tak na to Ostrava asi desítky let nečekala,,,,

(odkaz)Rýša | 9. 9. 2014, 16:32

Historický okamžik - historická zpackanost

Je tohle vůbec možné? http://www.novinky.cz/ekonomika/347219-nove-mosty-na-d1-jsou-v-tak-bidnem-stavu-ze-na-nich-omezili-rychlost-na-50-km-h.html
Bohužel u nás ano.
Nehledě k tomu, že od klimkovického tunelu k polským hranicím je kvůli vlnám rychlost omezena na několika úsecích a vlny jsou stále jen horší a větší.
Přejedete hranici a najednou zázrak - polská dálnice hned za hranicí rovná, ve výborném stavu.

(odkaz)aggu | 3. 5. 2012, 11:21

já už ty bubliny pana Poruby z ŘSD nestíhám ani sledovat.... od té doby co vykopal 30m od násypu v zemin pneumatiku a vydával ji materiál do dálnice tento pán tak nějak nepožívá mé důvěry ;)

(odkaz)aggu | 3. 3. 2012, 12:14

jestli se na někoho čertím tak je to ŘSD, které donekonečna vypouští do eteru nesmysly ;)

(odkaz)Rýša | 3. 3. 2012, 10:27

aggu:

Tak se hned nečertěte!!!
Nic se na faktu nemění, že dálnice v tomto úseku je špatná.

(odkaz)aggu | 3. 3. 2012, 10:22

ad D1

V lidovkách jsou ty místa těch 3 sond vidět. Všechny mimo násyp. Evidentně mimo prostor, který by jakkoliv mohl ovlivnit poruchy na dálnici. Hloubka přes 1 m? Je otázka, jestli do této hloubky dle projektu vůbec někdo v rámci stavby kopal. Většinou se jenom srovná terén a zakryje hlínou. Tipnul bych si na nějakou starší černou skládku v okolí dálnice. A extrapolovat ty pneumatiky na nějaký obecný zvyk na stavbě, to je oslí můstek s dvěma O. Takže ještě jednou, nejedná se o těleso násypu dálnice. Tohle je ze strany ŘSD naprosto amatérská pitomost.

(odkaz)Rýša | 3. 3. 2012, 9:10

Bagr hrábl do náspu u dálnice D1, našel pneumatiky a odpad

Titulek je z toho článku: http://www.novinky.cz/ekonomika/260674-bagr-hrabl-do-naspu-u-dalnice-d1-nasel-pneumatiky-a-odpad.html

kde se mj píše:

Poslední výkop nechalo ŘSD provést v pondělí 27. února na 362,6. kilometru ve směru na Bohumín. „Jedna ze sond zjistila v hloubce 1,2 metru pod terénem pneumatiky. Jen v jednom výkopu o rozměrech 4 x 3 metru jich bylo šest. Další sonda prokázala využití různorodého odpadu v násypové vrstvě komunikace, což je v rozporu se zadávacími podmínkami a projektovou dokumentací,“ popsal Jarolím a dodal, že nález pneumatik ho jen ujistil v tom, že využívání odpadu nebylo a není při výstavbě dálniční a silniční sítě v ČR ničím neobvyklým.

Nikde v článku jsem nenašel, že by byly výkopy 20 -30 m od dálnice. A ani z fotky to není znát.
Samozřejmě jako laik nedovedu posoudit, jestli v násypu dálnic můžou být staré pneu, ale jako člověk, který ctí přírodu, si myslím, že i kdyby tam odpad mohl být, tak rozhodně ne staré pneu, k tomu jen tak zakopány metr pod zemí. Je to odpad, který by se měl likvidovat ekologicky a je jedno, jestli by některé pneu měly ješte hloubku dezénu v normě.

Chci asi hodně za své daně a poplatky. Totiž jezdit kvalitně a bezpečně po nejdražším úseku D1, ale jsem jen obyčejný občan MSK, tak se budu muset smířit s hrboly, někde už i s dírami ve vozovce, špatným nebo nefungujícím osvětlením a rychlostí opravdu dálniční - 60km/h.

(odkaz)aggu | 2. 3. 2012, 19:26

nesmysly

Tak po posledním mediálním výstupu ŘSD je už úplně jasné, že jeho nové vedení si dělá z veřejnosti úplné blázny. Na fotkách v lidovkách jsou vidět 3 díry na poli cca 20 - 30 m od dálnice, kde v neznámé hloubce vykopali pneumatiky. Tenhle prostor vydávají za těleso dálnice a "důkaz" špatných materiálů v dálnici. Co na tom, že se jedná pravděpodobně o oblast rekultivace v OKOLÍ dálnice, možná i o nějakou starší skládku. Tím vůbec neobhajuji Eurovii, ale tohle je snad špatný vtip nebo co.... Co to asi má společného s tělesem násypu a poruchami na vozovce??? A co asi na těch pneumatikách chtějí odborně zkoumat? Hloubku dezénu? OMG....

(odkaz)Rýša | 2. 3. 2012, 9:35

Bagr hrábl do náspu u dálnice D1, našel pneumatiky a odpad

Sám jsem se musel usmát, když jsem tady chtěl vložit dnešní titulek a viděl svůj poslední příspěvěk. Vlastně s touto předraženou dálnicí byly problémy od začátku a asi hned tak neskončí.
Dálnici měla původně postavit nějaká izraelská firma. Vzpomínám na různé reakce, kde se uváděly všelijaké důvody, jak by pro stát bylo nevýhodné, kdyby tato firma dálnici stavěla atd. atd.
Takže dálnici stavěly české firmy a bohužel, zlaté české ručičky opět nezklamaly. Myslím tímto "ušetřené" miliony do kapes. Nebo nejdříve do obálek a pak do kapes. Anebo přímo na konta???
Kde tento zkorumpovaný stát spěje????

(odkaz)aggu | 22. 7. 2010, 16:39

Rýša: to je jasné, kalamita listí ;)

(odkaz)Rýša | 22. 7. 2010, 12:17

Historický okamžik:....,ale ten provoz je do dneška nedálniční...

a zdá se, že problémy s dostavbou pokračují.
Tedy ta firma, co dělá nedostavěný úsek, musí být pěkný ptáček.
Nejdříve porušili termín z důvodu peněz.
Pak nastala nepříznivá situace, že v zimě byla zima - tedy mrazy. Ale ovšem, kdo by je v Česku čekal...
Další rána na jaře. Deště. Tedy opět nečekané.
Přišlo léto a panebože další pohroma: vedra. Samozřejmě, ty v létě nečekal už vůbec nikdo.
Těšme se na podzim...
http://zpravy.idnes.cz/mfdnes.asp?v=168&r=mfsevermorava&idc=1420957

(odkaz)z.m | 8. 7. 2010, 12:33

To zvlnění tam je, to je jasný. V obou směrech. Nicméně ve srovnání s tím na D11 je o dost menší, navíc laicky viděno ve složitějším terénu (soutok, lužní oblast, vysoký násyp) a ty dálnice jsou více méně stejně staré... (u D11 se jedná o ten nejnovější úsek před Hradcem)...

(odkaz)Rýša | 8. 7. 2010, 9:24

Rado,

problém zvlněné vozovky je i směrem na Brno, resp. je to problém obou směrů v úseku Rudná- Vrbice, Vrbice-Rudná.

(odkaz)Rado | 8. 7. 2010, 7:43

Problém ostravské části D1 je směrem na Bohumín, nikoliv na Brno a souhlasím s z.m., že od Lipníka je to paráda. Bohužel nejvíc v médiích zmiňovaný byl a je ostravský úsek směrem na Bohumín, resp. kolem el. Třebovice, kde se musel povrch už několikrát frézovat a omezovat rychlost na 80 km/h. A buď je to můj problém, nebo také i Rýši, ale provádět tyto činnosti na úseku starém 3 roky, resp. v zásadě rok po otevření, to mi nepřijde normální. A o tyhle věci jde.

Jinak samozřejmě, "podělat" se podělá vždycky někde něco, jenže v Ostravě je těch problémů víc. Nejenže se skoro nic nepostaví podle projektu, navíc se to udělá i nekvalitně. Vím je to mé volání, aby vůči nějaké pokažené stavbě byl čekal protipól něčeho kvalitního, estetického, bohužel v Ostravě není nic, co by sneslo přísná měřítka. Podívám-li se, Ostravu až na most v Antošovicích pokaždé míjejí ceny na architekturu. Nebo Černá kostka - příklad sám za sebe. Ale to jsem už hodně .odbočil

(odkaz)z.m | 7. 7. 2010, 19:53

Naprostý souhlas s Poly.
D1 od Lipníka snese srovnání s rakouskou na Vídeň co do kvality provedení, a co se týká vedení (šířka, oblouky, sklony) je mnohem komfortnější...

Zvlnění na D11 je dost brutální, když se jede rychlejc, člověka to fakt nebezpečně rozhodí. Navíc je to v na první pohled úplně nenáročném terénu. Vždycky když tam jedu si vzpomenu na všechny ostravské kverulanty :D

(odkaz)Poly | 7. 7. 2010, 18:54

Poslední dobou začínám být alergický na to, jak všichni tady na OB píší, že nekvalitní zakázky se dějí jen v Ostravě. V Ostravě je toho dost, ale nejde jen o to, že to někdo v Ostravě dělá schválně, jsou i jiná města, kde se taky musí stavby reklamovat apod.

Např. teď jsem slyšel o tom, že Krajský úřad v HK, který sídlí v rekonstruovaném pivovaru a náklady se vyšplhaly na 2 mld Kč, potřebuje rekonstrukci, protože tam zatéká. http://hradecky.denik.cz/zpravy_region/pivovar_regiocentrum_rekonstrukce_20100604.html

Nebo ony problémy s dálnicí nejsou jen místní, ale D11 má taky problémy: http://zpravy.idnes.cz/nova-dalnice-se-propada-muze-za-to-zrejme-spodni-voda-pcj-/domaci.asp?c=A100326_1357628_domaci_itu

Takže bych to shrnul asi takto, nejde jen o Ostravu, ale obecně o celou republiku. Se třeba podívejte, jaké problémy provázejí tunel Blanka v Praze.


ad Rado
Nevím, co se vám pořád nezdá na ostravské dálnici. Přiznávám, ve směru na Bohumín nejezdím, ale na Brno dost často a musím říct, a už jsem to tu říkal, že se mi zdá, že v tom směru je dálnice kvalitní a co do srovnání s jinými západoevropskými dálnicemi je naprosto srovnatelná.

(odkaz)Rýša | 7. 7. 2010, 10:46

Rado,

ohledně tunelu máte pravdu.
V sobotu ráno byla omezena rychlost na čtyřicet, ale včera na zpáteční cestě omezení už nebylo. Voda prosakuje zřejmě jen v jednom tubusu.

Taky si myslím, že při projektování přece museli počítat s přívalovými nebo dlouhotrvajícími dešti, které v posledních letech až zas tak ojedinělé nejsou.

Zobrazen 1. až 20. příspěvek z 45